Home Met God is alles mogelijk

Opening

In 1970 ging een tv-programma van start dat miljoenen mensen anders naar het geloof deed kijken: Hour of Power. Dit is de dag die de Here heeft gemaakt. Laten we ons verheugen. Nog altijd laat Hour of Power een nieuw geluid voor een nieuwe generatie horen. Als je op God vertrouwt, kan niks je tegenhouden. Want wat uw omstandigheden en problemen ook zijn dit moment kan uw uur van kracht zijn.

Felicitatie Bobby en Hannah Schuller

Hour of Power Nederland, gefeliciteerd met jullie 1000e aflevering. Wij vinden het fantastisch dat wij er elke week bij zijn en dat wij getuige mogen zijn van deze mijlpaal. Wij houden van onze Nederlandse vrienden en zijn dankbaar voor jullie steun. Zonder jullie zouden wij dit niet kunnen doen. Inderdaad, wij houden van jullie. God houdt van jou, en ik ook.

Samenzang – Joyful, Joyful

Vreugde, vreugde, louter vreugde is bij U van eeuwigheid. Schepper, die ‘t heelal verheugt en bron van eeuw’ge vreugde zijt. Gij, die woont in licht en luister drijf de schaduwen uiteen hij, die zoekend Doolt in ‘t duister vindt het licht bij U alleen. Amen! Amen! Amen!

Welkomstwoord Door Bobby Schuller en Hannah Schuller

Dit is de dag die God heeft gemaakt. Wij zullen ons erover verheugen. Welkom, kerkfamilie. Wat heerlijk hier met u samen te zijn. Ik geloof dat God ons vandaag oproept ons geloof nieuw leven in te blazen. Gemeente, God is hier, in deze ruimte. Dat wij Hem vertrouwen in alles wat wij hebben. Amen? Geef de mensen rondom u een hand en zeg: God houdt van u en ik ook. Fijn dat u er bent. Dit is een bijzondere dag want onze televisie-uitzendingen voor de hele wereld verzorgen wij al sinds 1971. Fantastisch. Al drie generaties lang richten wij ons op gekwetste en niet-kerkelijke mensen wereldwijd om te laten zien dat God van hen houdt en het geloof hen tot alles in staat stelt. Wij openen met gebed. Gebed Vader, dank U dat U ons liefheeft en ons wilt gebruiken om iets van uw goedheid te delen. Help ons ieder moment te leven met Jezus in ons hart. Dat vragen wij in zijn naam. Amen.

Koor – “Come Christians, Join to Sing”

Komt christenen, zingt te saâm, halleluja, amen Prijst Jezus’ grote naam, halleluja, amen Looft Hem met hart en stem Wees blij, verheerlijk Hem Ere komt toe aan Hem halleluja, amen Kom, hef uw hart omhoog, halleluja, amen Vreugde zo hemelhoog, halleluja, amen Een gids en vriend is Hij zijn goedheid geeft Hij mij Zijn liefde blijft bij mij halleluja, amen Amen, amen Introductie koorlied door Irene Messolaras Met zijn innige poëzie en inspirerende melodie spreekt het lied Wees mijn verlangen ons christenen zeer aan. Volgens sommige geleerden is de tekst in de 5e eeuw geschreven door St.Patrick. Het gaat over zijn liefde en aanbidding voor de Heer. Hij vraagt God zijn verlangen, zijn wijsheid, zijn macht en sterkte te zijn. Want Hij heerst over het al.

Koor – “Be Thou My Vision”

Wees mijn verlangen, o Heer van mijn hart Leer mij U kennen in vreugde en smart Laat mijn gedachten op U zijn gericht Wakend of slapend, vervuld van uw licht Geef mij uw wijsheid, uw woorden van eer Dat ik in U blijf en U in mij Heer U als mijn Vader en ik als uw kind Dat in uw armen geborgenheid vindt Wat baat mij rijkdom of eer van een mens Bij U te wonen is al wat ik wens Met als beloning dat ik op U lijk Hemelse Koning, pas dan ben ik rijk Hemelse Koning, die het kwaad overwon Als ik daar kom in het licht van uw zon Stralend van vreugde, getooid als een bruid Gaat mijn verlangen nog meer naar U uit O Gij die alles bestuurt

Herinnering aan Ds. Robert Harold Schuller: -Welkom bij Hour of Power.

Dit is de dag die God heeft gemaakt. Laten wij ons erover verheugen. – Ik had een droom die God me had gegeven: een kerk te bouwen en heel mijn leven door te brengen op één plek om iets moois te doen voor God. Ik had geen geld. De wereld zal deze boodschap blijven horen, ook na mijn dood: Als je het kunt dromen, kan je het ook doen. Als je het kunt geloven, kan je het ook bereiken. Bij God is niets onmogelijk – Ik wil Nederland graag teruggeven wat het mij heeft gegeven. – Geloof in de Bijbel, nog altijd het meest krachtige boek ter wereld. Lees de Bijbel en volg Jezus Christus.

Schriftlezing – Selectie van verzen Psalm 145-146 door Robert H. Schuller

Luister naar deze woorden uit de Schrift. Ik wil U roemen mijn God en koning. Ik wil uw naam prijzen tot in eeuwigheid: Groot is de Heer, Hem komt alle lof toe. Zijn grootheid is niet te doorgronden. Laat geslacht na geslacht van uw schepping verhalen uw machtige daden verkondigen. De Heer is genadig en liefdevol. Hij blijft geduldig en groot is zijn trouw. Goed is de Heer voor alles en allen. Hij ontfermt Zich over heel zijn schepping. De Heer doet zijn geloften gestand en heeft alles wat Hij geschapen heeft lief. Een steun is de Heer voor wie is gevallen. Wie gebukt gaat, richt hij op. Gelukkig wie de God van Jakob tot hulp heeft wie zijn hoop vestigt op de Heer, zijn God die hemel en aarde heeft gemaakt, de zee en alles wat daar leeft. De Heer is trouw tot in eeuwigheid. God zegene deze lezing van zijn Heilig Woord.

Solo – Sarah Grandpre

‘S morgens als ik opsta ‘S morgens als ik opsta ‘S morgens als ik opsta Geef me dan Jezus Geef me Jezus Geef me Jezus Jullie mogen de hele wereld hebben Maar geef mij Jezus In het donkerst van de nacht riep ik uit: In het donkerst van de nacht riep ik uit: In het donkerst van de nacht riep ik uit: Geef me Jezus Geef me Jezus Geef me Jezus Jullie mogen de hele wereld hebben Maar geef mij Jezus O, als ik straks ga sterven O, als ik straks ga sterven O, als ik straks ga sterven Geef me Jezus Geef me Jezus Niemand anders dan Jezus Jullie mogen de hele wereld hebben Maar geef mij Jezus Niemand anders dan Jezus Jullie mogen de hele wereld hebben Maar geef mij Jezus

Felicitatie van Don Neuen

Duizend afleveringen van Hour of Power Nederland. Hour of Power Nederland en de Nederlanders liggen mij, zoals ik al vaak heb gezegd, na aan het hart. Het koor zei altijd: Wij zingen voor de wereld. maar onze harten zongen altijd voor de Nederlanders. U zult altijd in mijn gedachten en in mijn hart zijn. En: God houdt van u en ik ook.

Felicitatie van Tony Campolo

Gefeliciteerd, daar in Nederland met de duizendste uitzending van Hour of Power een televisieprogramma dat wereldwijd miljoenen levens heeft aangeraakt. Maar niemand ter wereld is zo trouw als u daar in Nederland. Dank u voor die trouw. Ik hou van u en wens u alle goeds. Mogen er nog duizend afleveringen van Hour of Power worden uitgezonden in uw land en heel Europa. Gods rijke zegen en liefde toegewenst in uw leven.

Interview Leo Fijen met Fragment Henri Nouwen

Wat er ook gebeurt, Ik ben geliefd door God. Dat is wie ik ben. En daardoor kan ik leven in een wereld die mij afwijst of prijst of me uitlacht of op mij spuugt. Ik ben geliefd. Niet omdat mensen mij geweldig vinden. Ik was al geliefd voordat ik geboren was. En beste vrienden, er is één ding dat ik u vandaag in elk geval duidelijk wil maken: Wat voor Jezus geldt, geldt ook voor u. U moet weten dat u de geliefde zoon of dochter van God bent. Dat moet u niet alleen met uw oren horen, maar ook van binnen. U moet het horen zodat uw leven erdoor verandert. Proclamatie door Bobby Schuller: Houd uw handen zo, in een ontvangend gebaar en zeg met mij: Ik ben niet wat ik doe of wat ik heb. Ik ben niet wat mensen over mij zeggen. Ik ben Gods geliefde kind. Dat is wie ik ben. Dat kan niemand mij afnemen. Ik hoef mij geen zorgen te maken of te haasten. Ik mag vertrouwen op mijn vriend Jezus en zijn liefde delen met de wereld.

Preek – “Met God is alles mogelijk!”

door Bobby Schuller Dank u, gaat u maar zitten. Een mooie dag. Vandaag gaat het erover dat God graag onvolmaakte mensen gebruikt om onmogelijke dingen te doen. Dat is heel goed nieuws voor ons. Ik geloof dat als wij handelen vanuit geloof en dingen doen voor God dat dat ons vaak dichter bij God brengt en afrekent met veel negatieve dingen in ons. Dingen als angst en trots. Geloof behaagt God. Als je kijkt naar wie Jezus koos, denk je: Dan kan Hij mij ook wel kiezen. Want wie kiest Hij? Niet alleen gewone werkmensen en vissers maar ook het uitschot van de samenleving: hoeren, belastinginners en dieven. Tot één dief zegt Hij: Ik verzeker je: nog vandaag zul je met Mij in het paradijs zijn. Als die dief niet was gestorven aan het kruis, was hij vast een discipel geworden. Jezus gebruikt graag onvolmaakte mensen om onmogelijke dingen te doen. Hij gebruikt het beetje geloof dat ze hebben om in hun leven bergen te verzetten. Door geloof worden wij gered, niet door onze werken. Door geloof ervaren wij hoe de hemel in ons is en via ons de wereld bereikt. Kijk naar Abraham. Bepaald een onvolmaakt mens die slechte dingen had gedaan. Toch koos God hem om de vader van het Verbond te zijn. En toen hij werd gekozen, zegt de Bijbel, geloofde Abraham. En wat betekende dat, Bijbelkenners? Dat God het hem toerekende als een rechtvaardige daad. Hij hoorde het Woord van God en geloofde het eenvoudig. Dat hij de belofte geloofde, rekende God als een rechtvaardige daad. Geloof behaagt God. En het dringt aan bij God. Het benadert zijn troon vrijmoedig zoals alleen een geliefde zoon of dochter zijn of haar ouders kan benaderen. Het is het geloof dat God in ons leven grote dingen kan en wil doen en ons zonden niet zal aanrekenen. Zo is het evangelie. Wauw. Het is als het geloof van mijn kinderen als zij willen dat ik iets onmogelijks doe. Mijn kinderen geloven mij gewoon niet als ik zeg dat iets niet kan. ‘Papa, je kan het wel. Papa, doe het nou.’ En dat gaat het om iets dat ik echt niet kan. Met dat soort geloof wil Jezus dat we Gods troon benaderen: Vader, U kunt het. Anders dan een onvolmaakte vader als ik zegt onze liefhebbende, volmaakte Vader in de hemel: Mijn kind, Ik zal het doen. Geloof is het dagelijks vertrouwen dat Gods Woord waarheid is. Dat zijn beloften waarheid zijn, dat Hij ons liefheeft en ons niet wil straffen. Geloof is geen sprong in het diepe maar een constant, dagelijks, vertrouwen dat God echt het onmogelijke kan doen. God kan in uw leven het onmogelijke doen. God kan het onmogelijke doen in uw leven. Als wij geloof hebben, worden wij mensen met visie. Want het geloof zegt: God kan alles. En dat geeft ons een ‘stel dat’- mentaliteit. Stel dat…Dan kijken wij niet naar onze leeftijd, onze ziekte, armoede of lage opleiding alles wat in ons nadeel lijkt te werken. Wij zeggen alleen: stel dat… Stel dat God via mij een kerk wil beginnen. Of een onderneming. Stel dat ik weer zou kunnen trouwen. Stel dat God via mij de familie weer kon verenigen. Daar gaat het om: Geloof geeft ons de vreugde weer te kunnen dromen. Dat wil God dat we doen. Hij wil dat we iets groots doen in ons leven. Vaak diskwalificeren we onszelf. Maar u bent niet gediskwalificeerd. U bent uitgekozen, u heeft alles wat u nodig heeft en er is geen enkel beletsel om te doen waartoe God u roept. Hij heeft de macht. Mattheüs 17. Ik ben mij ervan bewust dat dit gaat over de genezing van een epileptische jongen. Natuurlijk een belangrijke passage voor mij. ‘En toen zij bij de menigte gekomen waren kwam er iemand bij Hem, die voor Hem op de knieën viel en zei: Heere, ontferm U over mijn zoon, want hij is maanziek en heeft veel te lijden want dikwijls valt hij in het vuur en dikwijls in het water. En ik heb hem bij uw discipelen gebracht, maar zij konden hem niet genezen.’ Jezus keek waarschijnlijk naar zijn discipelen toen Hij dit zei, denk ik. ‘O ongelovig en ontaard geslacht, hoelang zal Ik nog bij u zijn, hoelang zal Ik u nog verdragen? Breng hem hier bij Mij. En Jezus bestrafte hem en de demon ging van hem uit en het kind was vanaf dat moment genezen.’ Ik onderbreek het even. Wij denken niet dat iemand met epilepsie door een demon wordt bezeten. Maar de Bijbel laat zien dat een dergelijke bezetenheid epilepsie kan veroorzaken. Laten wij daar niet te lang bij stilstaan. ‘Jezus bestrafte hem en de demon ging van hem uit; en het kind was genezen. Toen zij alleen waren vroegen zijn discipelen Hem…’ Toen zij alleen waren: Want zij schaamden zich. Zij hadden wonderen verricht voor God, maar hier werkte het niet. ‘zij zeiden: Waarom hebben wij hem niet kunnen uitdrijven? Jezus zei…’ En dan volgt een belabberde vertaling: ‘Vanwege uw ongeloof.’ Hier stop ik weer even. Jezus’ woorden zijn hier slecht vertaald. Uit het Grieks, in het Engels. Eigenlijk wordt hier gezegd: ‘Omdat jullie kleine geloofjes zijn.’ In vertaling, en eigenlijk ook in het Grieks, klinkt dat als onzin. Het zat zo. Jezus had een plagerige bijnaam voor zijn discipelen. Ze hadden de leeftijd van hogere klassers en studenten tussen de 17 en 23 jaar ongeveer. Jonge jongens. En Jezus heeft een speelse benaming voor ze, een beetje zoals een coach. Letterlijk ‘kleine geloofjes’. Dat gebruikt Hij voortdurend. ‘O jullie kleine geloofjes’, zegt Hij. In het Grieks is het oligopiste. Dat slaat eigenlijk nergens op. Je moet het uit elkaar trekken. Waarschijnlijk heeft Marcus hiermee geprobeerd om de Aramese term die Jezus gebruikte om te zetten in een soort Grieks. De benaming die Jezus gebruikte is vreselijk moeilijk te vertalen. Als ik het zou vertalen voor u, voor mensen in zuidelijk California, hoe zou ik het dan vertalen? Ik zou het vertalen met rookies: ‘groentjes’. Jezus zegt niet dat zij weinig geloof hebben maar dat zij geen geloof hebben. Totaal geen geloof. Hij zegt: ‘Als u een geloof had als een mosterdzaad, zou u tegen deze berg zeggen: Verplaats u van hier naar daar! En hij zou gaan. En niets zou voor u onmogelijk zijn.’ In zijn naam doen wij waartoe wij zijn geroepen: Grote dingen, dingen van goddelijk kaliber. Niet van Bobby- of Hannahkaliber maar dingen zo groots en verbluffend dat alleen God ze kan. Want ze gebeuren door zijn macht en gezag. Een geloof dat zegt: Die berg is van God. Hij kan hem verplaatsen. Hij heeft hem daar neergezet en kan hem ook ergens anders neerzetten. Dat is het soort geloof waarin ik mij bekwaam en dat wij allemaal willen. Het geloof dat ons redt, van waaruit wij moeten bidden of dat ons aanzet een kerk te bouwen, al naar gelang onze roeping. Wij denken vaak dat wij een enorm geloof nodig hebben om grote dingen te doen. Maar Jezus zegt juist: Je hoeft maar heel weinig te hebben. Een bijna onzichtbare hoeveelheid. Als ik een mosterdzaadje op mijn vinger had, zou je het amper zien, zo klein. Hij zegt: Als je zo’n geloof hebt, als een mosterdzaadje, ben je tot alles in staat. In Gods Koninkrijk blijven zaadjes geen zaadjes. Ze schieten wortel en groeien. En worden, zoals Jezus elders zegt, de grootste van alle planten in de tuin. God kan grote dingen doen met uw kleine beetje geloof. Daarom ziet God zich min of meer gedwongen om gebroken, onvolmaakte mensen te gebruiken voor onmogelijke dingen. Perfecte mensen hebben soms te weinig geloof omdat nog niet alles perfect is. Dat laat ik even indalen. De echte geloofshelden die ik heb gekend hadden allemaal iets raars. Het deert ze niet dat er geen planning is ze malen niet om wat anderen van hen denken en tobben niet met overwegingen als: Als ik mijn positie nou eens kwijtraak? Of geen baan vind? Als ik mijn geld nou eens kwijtraak? Of mijn vriend? Je ziet dat de ware geloofshelden hebben dit goed tot zich laten doordringen: Ik ben niet wat ik doe of wat ik heb, ik ben niet wat anderen over mij zeggen. God kan je gebruiken, ondanks je onvolmaaktheid, je gekte, je gebrokenheid, ondanks je verleden en de lijken in je kast. Als je maar een piepklein beetje geloof hebt kan Hij je gebruiken voor grote dingen. Geloof u dat? Ik ook en ik ben er dankbaar voor. Hij is zo goed, houdt zo veel van ons. Hij regelt al het andere. Ik ben U zo dankbaar, Jezus. Met onze haast en ongeduld. Geloof is iets alledaags maar Gods bestemming moet je ontdekken. Vaak denk ik dat wij dat mislopen omdat onze droom niet groot genoeg is en dat onze droom heel soms onvervuld blijft omdat hij echt niet groot genoeg is. Ik hou van grootse, gedurfde dromen. Hoe groter, hoe beter. Als hij niet uitkomt, doe je toch iets opwindends. Nick Vujicic, een dierbare vriend van mij, is een beroemd prediker. Hij ontwikkelt zich tot de Billy Graham van onze generatie. Als je hem ziet preken, zie je meteen dat hij geen armen of benen heeft. Hij is hier al vaak geweest. Een jaar of tien terug, lang geleden al, zei hij: Ik wil 7 miljard mensen bereiken met het evangelie. De hele wereld dus, zei ik. Waarom zeg je niet gewoon ‘de hele wereld’? dacht ik. Maar voor hem is 7 miljard veel specifieker. Hij weet hoeveel mensen er zijn en hij wil ze allemaal bereiken. Nick is een dromer die het voor elkaar krijgt. Intussen heeft hij gepreekt voor meer dan 600 miljoen mensen. En hij is pas 34. Dus hij ligt goed op koers. En Nick is geen motivatiespreker maar een Bijbelvaste evangelist. Ik interviewde hem onlangs voor TBN. Wij zijn al heel lang vrienden. Tussen de opnamen door vroeg ik hem: Word je er niet gek van, altijd weer dat verhaal over geen armen, geen benen? Nee, zei hij. Het opent deuren. Het zit denk ik zo… Het feit dat hij geen armen en benen heeft maakt het hem makkelijker deze wereld los te laten en de volgende te omhelzen. Hij verheugt zich op het hemelse lichaam dat God hem zal geven. Hij verheugt zich erop mij straks in de hemel met twee armen te omhelzen. Wij christenen willen allemaal denken aan de hemel, aan de dingen die ertoe doen. Nick’s lichaam is eigenlijk nogal armzalig. Het is een soort lichamelijke armoede. Maar hij heeft een rijkdom van geest die de meesten van ons niet bezitten. Door zijn enorme geloof en Godsvertrouwen lijkt het of je met Jezus te maken hebt. God gebruikt hem. Hij heeft die grootse, gedurfde droom en daarbij maakt het niet uit dat hij niet kan lopen. Hij komt waar hij wezen wil. Hoe groter uw droom, des te meer kunt u doen in het leven. En hoe onmogelijker uw droom is, des te duidelijk weet u dat als hij uitkomt, God daar de hand in heeft en niemand anders. Dat is belangrijk. Als die grote room uitkomt, kunt u zeggen: Jullie weten dat dit niet mijn werk is, maar Gods werk. Wat ons het meest in de weg zit en daarom praat ik er elke zondag over is schaamte. ‘Ik verdien het niet.’ ‘Bobby, je weet niet wat ik heb gedaan.’ ‘Bobby, ik ben een mislukkeling.’ Maar het mooie van het evangelie is juist: Dat is helemaal niet wat God over jou zegt. Hij zegt: Waar heb je het over? Ik hou van je. Wat je zegt is wat de satan over je zegt, niet wat de hemel zegt, wat God zegt. Ik heb je lief. Vaak zijn wij net de Verloren Zoon. Die verlaat het ouderlijk huis, neemt zijn vaderlijk erfdeel mee en besteedt het aan prostituees en gokken. Hij moet varkens voederen, als joodse man. Hij gaat terug naar huis en wat zegt hij als zijn vader hem tegemoet rent en in zijn armen neemt? ‘Vader, ik verdien het niet uw zoon te zijn. Laat mij een van…’ Maar zijn vader kapt hem af. Doe een ring aan zijn vinger, geef hem een mantel en geef een feest. Deze zoon van mij was dood, maar leeft weer. Je kunt niet in Gods aanwezigheid verkeren zonder zijn zoon of dochter te zijn. Je kunt geen knecht of slaaf zijn. Of je gaat weg, of je bent er voor 100 procent. Geen lauw gedoe. Je moet voor 100 procent zijn geliefde kind zijn, of helemaal niets. Als je thuis bent, is dat wie je bent. Laat de droom of het visioen, door God in je hart gelegd, niet schieten. God deed zijn belofte aan Abraham toen die 75 was en vervulde die pas 25 jaar later. Al die tijd dacht Abraham: Waar is God? Maar hij hield vol. En hij stichtte een familie, talrijker dan de sterren aan de hemel. Wauw. Geef je wonder en je geestelijke gezag niet op omdat je zo’n haast hebt. Vertrouw op Hem, treed in verbinding met de hemel. Lees Gods Woord en vraag dingen van Hem. Leg wat voor u belangrijk is neer bij God. Durf te geloven en zie hoeveel goeds Hij zal doen. In Jezus’ naam, amen.

Solo – Maiya Sykes – “Bridge Over Troubled Water”

Als je moe bent en je je klein voelt Als de tranen in je ogen staan Zal ik ze drogen neem dat van mij aan Ik sta aan jouw kant O, als het leven tekeergaat En er geen vriend te vinden is Als een brug over woelig water Sta ik voor je klaar reken maar Zit alles tegen zwerf je door de stad Als de avond valt, donkerder dan ooit Zal ik je troosten, echt waar ik draag je last Als het duister valt En je door verdriet wordt omringd Als een brug over woelig water Sta ik voor je klaar zeker weten Hou vol, mijn vriend en ga door Je tijd is gekomen om te stralen Al je dromen komen uit Glanzende dromen Als je ooit een vriend nodig hebt ben ik vlak in je buurt Als een brug over woelig water zal ik voor je zijn Als een brug over woelig water zal ik voor je zijn Waar je ook heen gaat maak je maar geen zorgen God steunt je, mijn God ga maar door God steunt je, mijn God maak je maar geen zorgen mee Je hoeft niet meer te lijden Als een brug over woelig water sta ik voor je klaar fragment Bobby zingt als hij 8 jaar is Ik weet dat ik nooit een regenboog zal aanraken Maar zijn belofte zal eeuwig duren En laat zien hoe God houdt van ons Groot en klein en van Hem te zijn, van Hem te zijn Betekent alles voor mij, voor mij.

Fragment Bobby en Haven zingen:

Jij en ik zijn voor elkaar bestemd Zeg alle verdriet uit het verleden vaarwel Dat is voorgoed verleden tijd Liefde is een open deur, liefde is een open deur Het leven is zoveel meer met jou -en met jou Liefde is een open deur Mag ik iets geks zeggen? trouw je met me? Mag ik iets nog gekkerds zeggen? ja

Samenzang – “I Will Sing of the Mercies of the Lord”

Van Gods kracht en genade zal ik altijd zingen Van Gods kracht zing ik steeds Van Gods kracht en genade zal ik altijd zingen Van Gods kracht en genade zing ik steeds Met mijn mond maak ik bekend U bent getrouw, U bent getrouw Met mijn mond maak ik bekend U bent getrouw voor alle mensen Van Gods kracht en genade zal ik altijd zingen Van Gods kracht en genade zing ik steeds Amen.

Zegen

De Here zegene u en behoede u. De Here doe zijn aangezicht over u lichten en zij u genadig. De Here wende u zijn aangezicht toe en Hij geve u vrede. In de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Amen.

Met God is alles mogelijk

8 april 2018 Duur: 60 min.

Aanmelden nieuwsbrief

Alle uitzendingen

Televisie

Iedere zondag wordt een nieuwe televisiekerkdienst van Hour of Power opgenomen in Shepherd’s Grove. Bekijk via onderstaande link de uitzendingen van de afgelopen maanden. Via de uitzendingen brengen we de boodschap van Jezus op een laagdrempelige en eigentijdse manier. Met veel aandacht voor muziek en een overdenking die raakt. In de Nederlandse uitzending interviewt presentator Jan van den Bosch elke week een Nederlandse gast over zijn of haar geloof.

Naar de uitzendingen
Over Hour of Power - Bobby

Wil jij een optimale website? Dan hebben we wat cookies van je nodig. Pas mijn voorkeuren aan