Home Hoe groot is uw geloof ?

(Nieuwjaarsgroet : RHS )

Goedemorgen Nederland. Ik grijp deze gelegenheid aan om u een heel gelukkig nieuw jaar te wensen en vooral een gezegend nieuw jaar. Ik hoop dat onze wekelijkse uitzendingen u helpen een persoonlijke relatie te onderhouden met onze liefdevolle God. God heeft u werkelijk lief. Hij heeft u geschapen. Daarom hield Hij ook van u: U bent zijn idee. En Hij heeft een plan voor uw leven. Ik wil alle donateurs bedanken die mij in staat stelden in Nederland op de tv te blijven. Ik ben eigenlijk ook Hollands. Nederland was het land van oorsprong van mijn familie. Ik waardeer u zeer. U doet iets van

betekenis. Daarom: dank u wel.

(Sheila Schuller Coleman)

Goedemorgen, Nederland. Fijn dat u weer naar Hour of Power kijkt. Ik denk vaak aan jullie en bid voor jullie. We proberen de uitzendingen steeds te vernieuwen en aansprekend te maken. Ik wil u hierbij ook graag bedanken voor uw gebeden en uw steun. Gelukkig nieuw jaar. God zegene u en vergeet vooral nooit dat God van u houdt, en wij ook.

 

 

Opening

 

Welkom bij ‘n geweldig uur op tv: Hour of Power vanuit de Crystal Cathedral.

 

 

Samenzang – Joyful, Joyful

 

Vreugde, vreugde, louter vreugde is bij U van eeuwigheid. Schepper, die ‘t heelal verheugt en bron Van eeuw’ge vreugde zijt. Gij, die woont in licht en luister drijf de schaduwen uiteen hij, die zoekend Doolt in ‘t duister vindt het licht bij U alleen. Amen! Amen! Amen!

 

 

Welkomstwoord

Door R.H.Schuller

 

Goedemorgen. Een wauw-morgen. Ik was bij de eerste dienst aanwezig en kan u zeggen dat u een geweldige preek krijgt. Schud degenen naast u de hand en zeg: God houdt van u en ik ook. De Geest van de Heer is nu hier. Ik voel zijn aanwezigheid. Voel zijn aanwezigheid nu en denk aan ruimtes waarin u bent geweest. Misschien een kroeg waar mensen te veel aan het drinken waren. Of een rechtbank waar u moest luisteren naar de betogen.Misschien het bedrijf waar u werkte waar een jaloers iemand een presentatie hield en uw bijdrage ‘vergat’. We hebben allemaal onze teleurstellingen te verwerken gehad. Maar Jezus Christus geeft ons een klopje op de rug en zegt simpelweg: Hallo vriend, fijn dat je er bent.

 

Openingsgebed

Door R.H.Schuller

 

Heer, we zijn op een plek van verlossing, vernieuwing vergeving, bemoediging, dromen. Dat gebeurt hier. Door uw aanwezigheid, uw kracht en wij zijn uw kinderen. Amen.

 

 

Samenzang – “Immortal, Invisible, God Only Wise”

 

Onsterf’lijk, onzichtbaar Gods wijsheid is groot in licht onbegrijp’lijk verborgen voor ‘t oog de God aller Tijden in glorie en faam machtig overwinnaar wij prijzen uw naam onrustig, niet haastend en stil als Het licht niet eisend, verkwistend uw macht die regeert rechtvaardig als bergen ver zwevend omhoog Uw wolken als bronnen Gods liefde is groot U komt toe de lofprijs o, help ons te zien het prachtige Licht dat wij soms niet zien onthuld wordt uw glorie onthuld wordt uw macht door ‘t leven van Christus In ons leven gebracht

 

Schriftlezing – Selectie van verzen Psalm 139

Door R.H.Schuller

 

Gaat u zitten. Heer, U kent mij…U doorgrondt mij. U weet het als ik zit of sta. U doorziet van verre mijn gedachten. Ga ik op weg of rust ik uit. U merkt het op, met al mijn wegen bent U vertrouwd. Geen woord ligt op mijn tong, of U, Heer, kent het ten volle. U omsluit mij, van achteren en van voren. U legt uw hand op mij. Wonderlijk zoals U mij kent, het gaat mijn begrip te boven. Hoe zou ik aan uw aandacht ontsnappen hoe aan uw blikken ontkomen? Klom ik op naar de hemel, U tref ik daar aan, lag ik neer in het dodenrijk, U bent daar. Al ging ik wonen voorbij de verste zee ook daar zou uw hand mij leiden zou uw rechterhand mij vasthouden. Hoe rijk zijn uw gedachten, God, hoe eindeloos in aantal. Dit is het Woord van de Heer.

 

Koor – “Total Praise”

 

Heer, ik hef mijn ogen op naar de bergen wetende waar mijn hulp vandaan komt U geeft mij vrede in Tijden van storm U bent de bron van mijn kracht U bent de kracht van mijn leven ik hef mijn handen Naar U op in aanbidding Heer, ik hef mijn ogen op naar de bergen wetende waar mijn hulp vandaan Komt U geeft mij vrede in tijden van storm U bent de bron van mijn kracht U bent de kracht van mijn Leven ik hef mijn handen in aanbidding naar U op amen

 

 

Interview – Mark Koch

SSC= Scheila Schuller Coleman en MK = Mark Koch

 

Inleiding

 

Bedankt, koor. Met veel enthousiasme stel ik u voor aan een nieuwe vriend iemand die ik vanmorgen

voor het eerst heb ontmoet. Velen van u kennen zijn zoon Blake. Blake Koch is NASCAR-coureur. Hij is hier een keer geweest, mèt z’n NASCAR zijn ‘God Speaks’-NASCAR. Blake is een prachtige christen. Hij gebruikt zijn bekendheid om mensen te vertellen over God en Jezus. Blake’s vader Mark

is een van de redenen dat Blake zo’n prachtige christen is geworden. Daarom stel ik u met enthousiasme voor aan Mark Koch.

 

Interview

 

MK       Ik wist niet dat hij je vader was. Daar kom ik nu pas achter. Wat zijn jullie bevlogen voor God.

Toen ik binnenkwam, voelde ik meteen de inspiratie hier. Er gaan prachtige dingen gebeuren.

SSC     Vertel eens iets over jezelf en je getuigenis.

MK       Mijn achtergrond: Ik was een grote Hollywood-producent. Tot God me liet zien dat ik helemaal   niet zo groot was, maar dat Hij de baas is. Ik heb de film Lost in Space gedaan. En Black      Dog met Patrick Swayze. Twee top 10-films van mij draaiden gelijktijdig. Mijn ego was zo     groot als Manhattan. Ik leidde een zondig leven. In Hollywood was niemand beter dan ik als    het ging om doorhalen en feesten en verkeerde dingen doen zonder relatie met God. In         december 1997, ik zal het nooit vergeten omdat het zo bijzonder was was ik werkelijk de weg    kwijt. Nu besef ik dat ik Lost in Space mocht maken opdat ik mijn getuigenis Lost in Space,         Saved by Grace kon noemen. Ik dank God dat Hij in mijn leven is gekomen. Terugkijkend      denk ik er vaak aan dat het geen toeval is dat ik hier sta. Mijn nieuwe passie, dat is dit land en            de conditie waarin het verkeert. Het komt doordat wij zijn afgedwaald van de vrome principes       van de stichters van Amerika: de Tien Geboden. Dit is een bijzondere dag. God heeft me een         visioen gegeven: Alleen God kan deze natie redden. De enige manier om dat te doen is Hem             te hulp te roepen. God gaf me dit beeld: Als je de man geneest zal de man het gezin genezen,

en het gezin ons land.

SSC     Applaus. Dat is toch wat we willen? Dat ons land wordt genezen?

MK       Ik geloof dat dat onze enige hoop is: Hem biddend te hulp roepen. Nog een visie of droom van   me: Ik reed ergens en God gaf me het beeld van Amerika als een groot huis. Alle gezinnen in          Amerika zijn de kamers in het huis. Je kunt geen schoon huis hebben als de kamers smerig          zijn. Mijn kamer was ook smerig. Maar God gaf me de ingeving: Wij mannen moeten           terugkeren naar een relatie met God. Hem gehoorzamen en er tijd aan spenderen. Mijn boek         zegt: Geef God elke ochtend een uur en kom met God in het reine. Dan worden de mannen

de geestelijke leiders in huis. Het gezin treedt in zijn voetstappen en de genezing van het land   begint.

SSC     Een prachtige droom. Zijn boek heet: The First Hour for Men. De mannen moeten God het         eerste uur van hun dag geven.

MK       Dertig dagen lang. Het moet een leven lang doorwerken. We noemen het: Gods drilcursus.        Het is een cursus van 30 dagen en het is heel eenvoudig. Ik haalde zelf nooit hoge cijfers. Echt iets voor mannen: Zeven simpele stappen. En je vinkt alles af. Anders doe je het niet. Ik   heb me vaak voorgenomen het Nieuwe Testament te lezen in 30 dagen. Maar dat doe je        gewoon niet. Dit wel, als je alles afvinkt. Maar het belangrijkste is dat je tijd doorbrengt met je         kinderen. Een halfuur per dag. En met ze bidt voor het slapen gaan. En een uur per dag met             je vrouw doorbrengen. Veel mannen schrikken nu.

SSC     Dus moeten wij vrouwen een beetje gezellig zijn tijdens dat uur.

MK       Ik ben er razend enthousiast ver, maar hierna hou ik op Je kunt niet dertig dagen lang een uur

per dag doorbrengen met God zonder dat het je verandert. Zoveel mannen lijden op dit moment. Het is tijd om te oogsten. Ze raken hun baan, hun gezin, hun huwelijk, hun woning            kwijt. God roept hen, en ik heb wonderen gezien in mannenlevens. Een enorme           betrokkenheid. Ze storten dagelijks hun hart uit bij God. En we geven er een miljoen weg.

SSC     Ja, hij verkoopt ze niet maar geeft ze weg. Is dat geen applausje waard? Hij geeft ze weg.         Maar er zit wel iets aan vast. Voordat je dat vertelt, wil ik eerst even zeggen dat het een kant          en klare cursus is. U denkt: Een heel uur? Ik weet niet hoe ik dat moet vullen, wat ik moet    bidden. Bidden en bijbelstudie: allebei een halfuur. Er zitten gebeden bij die u desgewenst      kunt gebruiken. Er worden bijbelteksten genoemd die u kunt bestuderen. Het is dus allemaal heel simpel en overzichtelijk. Dus drempelvrees is helemaal niet nodig. Maar zoals gezegd: Er   zit iets aan vast.

MK       Ja, in die achttien gebeden moet je bidden voor je vrouw, je kinderen, je werk. Het is      fantastisch. Ik kan er eindeloos over doorgaan. Maar: Voor een gratis boek moet je drie         dingen beloven. Ten eerste: We geven ze gratis weg, maar willen niet dat ze ongelezen    blijven liggen. Dus je moet beloven dat je die 30-daagse cursus doet. Geen makkie. Ten        tweede: Beloven dat je naar rizeup.us gaat om 05.55 uur. Als ze ‘t boek lezen, snappen ze             waarom.

SSC     Op maandagmorgen.

MK       Ja, één keer per week. Elke dag bid je voor je land. Eens per week staan de mannen als een

leger op voor het land en roepen God aan. Jullie komen als leger online samen op         maandagmorgen om 5 uur 55. En ten derde: Je moet vijf boeken weggeven. Gratis. Twee aan     medegelovigen. Dat is makkelijk. ‘Dit boek heeft mijn leven veranderd.’ Die drie andere          boeken wegschenken, dat is je bijdrage aan de grote opdracht. Je geeft drie boeken weg aan            vrienden die geen relatie met Jezus hebben.

SSC     Als we allemaal God het eerste uur van onze dag geven en ons verbinden om dat in elk geval

dertig dagen te doen, dan zal het daar niet bij blijven. En wat zal er gebeuren, net alleen met

ons land maar met de hele wereld?

MK       En de gezinnen.

 

 

SSC     Want we verkeren in een crisis. Geweldig wat je doet, Mark. Er schiet me een bijbelvers te         binnen: En wanneer dan mijn volk, het volk dat Mij toebehoort het hoofd buigt, al biddend mijn        aanwezigheid zoekt dan zal ik het land genezen. Ons land heeft genezing nodig en dit is de manier. Je hebt ons de werktuigen gegeven. Dank je wel, Mark. God zegene je. Mannen,      gaan jullie het doen?

MK       Ja, sta op.

SSC     Mag ik amen en halleluja horen? Doen we het? Genees ons land. Dank je wel, God zegene je.

 

 

Scheila Schuller Coleman introduceert May Nalasa

Heerlijk dat de mooie May Nalassa hier weer staat, deze jonge vrouw met die enorme, krachtige stem.

Ik weet niet van wie ze die heeft. Van God natuurlijk. Haar nieuwe cd heet: You Set Me Free. Dank je wel, May.

SOLO – MAY NALASA – “Still I Rise”

Geschokt, maar niet gebroken gewond, maar de tijd geneest zwaar de last, het kruis dat ik draag Eenzaam de weg die ik ga waarop ik me waag wankel, toch blijf ik staan vermoeid, toch ga ik door Eenzaam de nachten met tranen, verdriet donker de dagen de zon is er niet toch blijf ik staan en geef Nooit op en geef nooit toe al zit alles tegen toch blijf ik staan stijg boven alles uit al ben ik soms moe Toch blijf ik staan boven al mijn problemen boven alles wat leeft is het God die mij de kracht geeft die Mij de kracht geeft toch blijf ik staan en geef nooit op en geef nooit toe al zit alles tegen toch blijf ik Staan stijg boven alles uit al ben ik soms moe toch blijf ik en weet niet waar te gaan toch blijf ik al ben Ik soms moe toch blijf ik blijf ik staan blijf ik staan

GAST KOOR – CC HIGH SCHOOL CHOIR – “Good News!”

Ik heb een kroon daar in dat koninkrijk, is dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een kroon daar in dat Koninkrijk is dat, is dat geen goed nieuws? ik leg deze wereld af ik neem mijn kruis op de schouder en Breng het thuis bij mijn Jezus is dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een harp daar in dat koninkrijk is Dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een harp daar in dat koninkrijk is dat, is dat geen goed nieuws? Ik leg deze wereld af ik neem mijn kruis op de schouder en breng het thuis bij mijn Jezus is dat, is dat Geen goed nieuws? mijn Heer, is dat geen goed nieuws? mijn Heer, is dat geen goed nieuws? ik heb Een mantel daar in dat koninkrijk is dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een mantel daar in dat Koninkrijk goed nieuws, is dat geen goed nieuws, o mijn Heer? ik leg deze wereld af ik neem mijn Kruis op de schouder en breng het thuis bij mijn Jezus is dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een Huis in het koninkrijk is dat, is dat geen goed nieuws? ik heb een huis in het koninkrijk is dat, is dat Geen goed nieuws? ik leg deze wereld af ik neem mijn kruis op de schouder en breng het thuis bij Mijn Jezus en breng het thuis bij mijn Jezus is dat geen goed nieuws? ik heb een kroon, ik heb een Huis, ik heb goed nieuws

 

Preek – “Is Your Frying Pan Big Enough?”

Door Robert H.Schuller

Ik ben een van de predikanten hier, al 54 jaar lang. Halleluja. Jazeker, ik ben er nog steeds. Mijn voornaamste taak is het uitoefenen van mijn geloof. Hoe groot is uw geloof? Groot genoeg voor God? Past Hij erin? De vraag is dan: Hoe groot is uw God? Hoelang gaat uw God mee? We zijn hier zoals elke week bijeen voor geestelijke groei opdat we degenen worden die God wil dat we zijn. Een van mijn favoriete verhalen ga ik u nu vertellen. Er zat een man te vissen op een pier. Als hij een vis had gevangen, pakte hij een gebroken liniaal van precies 25 cm lengte. Hij mat de lengte van de vis en als die 25 cm of kleiner was gooide hij hem in de emmer. Ving hij een vis van meer dan 25 cm, dan gooide hij hem terug. Iemand die hem zwijgend gadesloeg dacht: die visser is gek. Tenslotte vroeg hij:

Waarom gooi je de grote terug en hou je de kleintjes? De visser antwoordde: Mijn koekepan is maar 25 cm. Nu lachen we daarom. En het goede nieuws is: Precies diezelfde fout begaan wij telkens weer in ons leven.Ideeën duiken op in ons bewustzijn ongevraagd, in de meeste gevallen. We hebben nu eenmaal levende hersenen die ideeën opdoen overtuigingen en indrukken. Soms kleine ideeën en die zijn ongevaarlijk. Je hoeft niet bang zijn te falen. Zulke ideeën omarmen we. Maar sommige ideeën zijn te groot en daardoor te gevaarlijk. Daarom laten we ze los. We gooien ze terug, waar ze ook vandaan kwamen. Zelfs al kwamen ze misschien wel van God. Dus leven is het meten en managen van ideeën die uw geest binnenkomen. Daarom is het God erom te doen, ons denken te vergroten ons groter te laten denken dan we zijn. Dat doet Hij door ons eraan te herinneren dat het ergste wat er kan gebeuren is, dat we falen. En falen is geen zonde, gebrek aan geloof wel. Dus moeten we leren onze dromen te koesteren.

 

Here God, geef me de moed om me vast te klampen aan de droom die U heeft voor mijn leven. M’n droom is groter dan ik en als ik ‘m najaag, kan ik wel falen. Goede God, het grootste falen is als ik niet het geloof heb om het te proberen. Laat me niet vreesachtig zijn, opdat ik niet te bang ben om te streven naar iets dat groter is dan ik. Probeer erachter te komen wat God voor u gepland heeft. Hoe ouder ik word, des te meer het me verbaast hoe God mensen als u en mij positieve gedachten ingeeft die ons diep kunnen schokken. Job hoofdstuk 11, vers 7 en 8: ‘Kun jij Gods wijsheid ten diepste doorvorsen?’ Hij heeft dus diepe dingen voor u. ‘Kun jij het wezen van de Ontzagwekkende geheel omvatten?’ Het is hoger dan de hemel. Om te beginnen: Onderschat niet Gods levensduur. We zijn bij Gods werk geneigd te denken op de schaal van ons eigen leven maar als wij onze laatste adem uitblazen, is God nog niet klaar met wat wij hebben gedaan tijdens ons leven. We hebben gebeden opgezonden en die gebeden liggen nog altijd voor Gods troon. De goede dingen die we hebben gedaan sterven niet mèt ons. Onze levens zijn eeuwig. Niet alleen zielen die feest vierend rondzweven in de hemel. Ze zijn ook eeuwig. Maar wat gebeurt er verder niet in de levens die wij hebben aangeraakt tijdens ons leven op aarde? Is uw koekepan groot genoeg voor God? Past Hij erin? Denk groter dan je ooit hebt gedacht.En dan denk je: Wat Jezus de wereld vanuit het niets heeft gebracht wordt voortgezet in het mooiste geloof op aarde: het christendom. Wat hàd het? Ik zeg nogmaals een bijbelvers dat u al vaak van me hebt gehoord. God is bij machte oneindig veel meer te doen dan wij vragen of denken. Sla God dus niet te laag aan. En ik wil zeggen tegen iedereen die luistert, waar ook ter wereld al dan niet via een vertaling: Sla God niet te laag aan. Bij Hem zijn alle dingen mogelijk. In de Bijbel staat een intrigerend verhaal. Op een middag sprak Jezus aan de oevers van het Meer van Galilea. Er was een grote menigte gekomen om zijn boodschap te horen. Hij zag Petrus en een andere visser, die hun netten stonden schoon te spoelen. Jezus stapte in een lege boot en vroeg aan Petrus de boot af te duwen, het meer op zodat hij de menigte vanaf de boot kon toespreken. Dat deed Petrus. En na zijn toespraak zei Jezus tot Petrus: Vaar nu naar een dieper gedeelte en vang wat vis. Maar Jezus, zei Petrus Ik heb na een hele nacht zwoegen helemaal niks gevangen. Krachtige taal. Ik ben zelf mijn leven lang visser geweest. Ik weet wat het is om na een hele nacht zwoegen helemaal niets te hebben gevangen. Zou er nog wel vis zitten? vraag je je af. Petrus had de hele nacht gezwoegd, zonder resultaat. Maar toen hij Jezus’ woorden hoorde: ‘vaar naar het diepe en gooi je netten uit’ deed hij wat hem werd gezegd. Plotseling voelde hij niet meer alleen het gewicht van het net maar ook iets zwaars. En het werd steeds zwaarder. Het was het gewicht van een net vol vis. Ja, het enige wat Jezus tot hem zei was: Begin opnieuw. Wat doe je als je lang hebt gezwoegd op een project, een idee, een plan maar niets hebt gevangen? Wat zegt Jezus?

Hij ziet je staan met je lege net en zegt niet ‘sorry,’ maar gewoon: Begin opnieuw. Keer op keer, als je denkt dat je beter kunt opgeven omdat er geen vis meer zit omdat het seizoen voorbij is hoor je Jezus alleen zeggen: Begin opnieuw. Wees op je hoede voor je ergste vijand. Die kijkt je ‘s morgens aan in de spiegel. Dat is de enige die jou kan verslaan. Begin opnieuw, maar luister naar advies van mensen die expert zijn in positief denken. Je hebt experts in negatief denken en in positief denken. En nogmaals: Uw ergste vijand in het leven is de expert in negatief denken. Wees ook op uw hoede voor

experts in positief denken die zeggen: Begin opnieuw maar doe het dit keer zus en zo.

 

We raken soms zo teleurgesteld, dat we denken dat er geen vissen meer zijn in de zee. Dan vangen we niks meer. En misschien heeft u niet zoveel dagen meer te gaan. Alleen God weet hoeveel dagen u nog heeft. Maar alles wat u nodig heeft is één dag van morgen die je eeuwigheid zal veranderen. Sla God niet te laag aan. Onderschat het formaat van God niet zijn macht het aantal mensen dat lid is van Gods team, wereldwijd. Stuk voor stuk mensen die u zouden kunnen helpen als u het moeilijk heeft. Onderschat niet de grootte van Gods droom. De telefoon kan gaan, er kan een brief komen of u leest iets in de krant en een geweldig idee komt in u op. Dat is God die zich aandient.Sla Gods grootte niet te laag aan. Hij is grenzeloos met meer dan een miljard gelovigen op deze aarde. Bekort de levensduur van uw droom niet als u denkt dat hij toch nergens toe leidt. Gods dromen gaan onbeperkt mee. Blijf geloven. Een mooi verhaal. Een rechter voerde campagne om herkozen te worden en vertrouwde eigenlijk helemaal op zijn reputatie van integriteit. Hij was een algemeen geacht man en een royale gever. Maar zijn tegenstander voerde een smerige, valse lastercampagne tegen hem. Wat kon hij doen? Op een persconferentie werd hem gevraagd: Edelachtbare, heeft u vernomen wat uw tegenstander over u zegt? Wilt u daar commentaar op geven alstublieft? De rechter keek naar zijn campagne-adviseurs en de voorzitter van het comité. Toen keek hij naar het publiek en zei heel rustig:

Toen ik nog een jongen was had ik een hond. En altijd met volle maan dan huilde en blafte het beest naar alles wat het zag in het heldere maanlicht. We sliepen nooit goed als het volle maan was. Die hond bleef de hele nacht blaffen en huilen tegen de maan. En toen zei hij ‘dank u’ en ging zitten. De campagneleider stond op en zei: U reageert niet op de kritiek. Jawel, zei de rechter, dat ik heb ik net gedaan. Als de hond tegen de maan blafte bleef de maan gewoon schijnen. Ik ga helemaal niets zeggen tegen mijn criticasters. Ik blijf gewoon schijnen, stil, rustig net als de maan. Daar is moed voor nodig. En daarvoor hebben we God nodig. Hoe groot is uw koekepan? Ziet u de dood in de ogen? Maakt u een tragedie door, financieel of fysiek? Denk dan aan dit bijbelvers, Spreuken 28 vers 1: ‘Een rechtvaardige voelt zich zo veilig als een leeuw.’Wees dapper. ‘God is bij machte oneindig veel meer te doen dan wij vragen of denken.’ Durf een onmogelijke droom te koesteren. Durf vast te houden aan de schoonste hoop die u ooit heeft gevoeld. En geef God de kans om u te zegenen met een verrassende dag van morgen. Amen.

 

 

Zegen

 

Dank u wel dat u er was. Dank u wel voor uw gebed. Dank u dat u uitdrukking hebt gegeven aan uw geloof in uw zwijgen. En nu: De Here zegene u en behoede u. De Here doe zijn aangezicht over u lichten en zij u genadig. En de Here geve u zijn vrede zijn aanwezigheid. Als u weggaat en als u thuiskomt. Als u slaapt en als u wakker bent. Als u werkt en als u vrij bent als u lacht en als u huilt. Totdat u voor Jezus staat op die dag dat de zon niet ondergaat of opgaat maar er voor u alleen eeuwig leven is. Amen.

Hoe groot is uw geloof ?

2 januari 2011 Duur: 60 min.

Aanmelden nieuwsbrief

Alle uitzendingen

Televisie

Iedere zondag wordt een nieuwe televisiekerkdienst van Hour of Power opgenomen in Shepherd’s Grove. Bekijk via onderstaande link de uitzendingen van de afgelopen maanden. Via de uitzendingen brengen we de boodschap van Jezus op een laagdrempelige en eigentijdse manier. Met veel aandacht voor muziek en een overdenking die raakt. In de Nederlandse uitzending interviewt presentator Jan van den Bosch elke week een Nederlandse gast over zijn of haar geloof.

Naar de uitzendingen
Over Hour of Power - Bobby

Wil jij een optimale website? Dan hebben we wat cookies van je nodig. Pas mijn voorkeuren aan