Home Pasen: Jezus leeft, ook in jou!

Opening

In 1970 ging een tv-programma van start dat miljoenen mensen anders naar het geloof deed kijken: Hour of Power. Dit is de dag die de Here heeft gemaakt. Laten we ons verheugen. Nog altijd laat Hour of Power een nieuw geluid voor een nieuwe generatie horen. Als je op God vertrouwt, kan niks je tegenhouden. Want wat uw omstandigheden en problemen ook zijn dit moment kan uw uur van kracht zijn.

 

Samenzang – Christ is Risen, Raise Your Voices

Christus Hij verrees, verblijd u Juich vol vreugd’ en geef Hem eer Christus Hij verrees, breng dank nu Prijs de opgestane Heer
Dood en zonde overwon Hij
Hij is waarlijk opgestaan
‘T nieuwe leven is begonnen
Hef met ons een lofzang aan Amen, amen, amen

 

Welkomstwoord door Bobby Schuller en Hannah Schuller

Hij is opgestaan. -Hij is waarlijk opgestaan. Welkom, wat een vreugde u hier te mogen ontvangen. Voor mij staat Pasen voor overwinning. Want Jezus heeft de dood overwonnen. God overwint en zijn overwinning is voor eeuwig. Hij heeft het laatste woord. Geef de mensen in uw buurt een hand en zeg: God houdt van u en ik ook. Laten we bidden.

 

Gebed

Vader, dank U dat U Jezus hebt opgewekt uit de dood. De kracht die in Jezus leeft, de kracht om bergen te verzetten doden op te wekken, zieken te genezen, die leeft ook in ons. Dank U dat U hier bent en dat uw kracht hier is. In Jezus’ naam bidden wij dit, amen.

 

Koorzang – Christ the Lord is Risen Today

Christus, onze Heer, verrees, halleluja Heil’gen dag na angst en vrees, halleluja Die verhoogd werd aan het kruis, halleluja Bracht ons in Gods vrijheid thuis, halleluja

Prijst nu Christus in ons lied, halleluja Die in heerlijkheid gebiedt, halleluja Die aanvaardde kruis en graf, halleluja Dat Hij zondaars ‘t leven gaf, halleluja

Maar zijn lijden en zijn strijd, halleluja Heeft verzoening ons bereid, halleluja Nu is Hij der hemelen Heer, halleluja Engelen jubelen Hem ter eer, halleluja Halleluja, halleluja, halleluja

 

Kinderkoor – Voices of Hope – Christ is Risen, He is Risen Indeed

Hoe kan dat toch? Hij die stierf heeft Onze zonde afgekocht door zijn offer En de angel van de dood overwonnen Zing, zing halleluja

Vreugd ontwaakt als de dageraad
Wanneer Jezus’ discipelen de ogen opslaan Daar staat Hij, Hij leeft, hun vriend en koning Jezus, Jezus is opgestaan
Jezus is opgestaan, waarlijk opgestaan
O, zing halleluja
Zing met ons, zing met de verlosten
Jezus is opgestaan, waarlijk opgestaan

Hun angst is weg, ze durven door geloof
Ze preken de waarheid en de kracht van genade
Ze gaven alles, en kregen in ruil het leven, het eeuwige leven De kracht die Hem deed verrijzen
Werkt in ons door, genezende kracht
Hij bevrijdt onze harten
Schenkt ons zijn genade
Vertel het rond, hoe goed Hij is
Jezus is opgestaan, waarlijk opgestaan
O, zing halleluja
Zing met ons, zing met de verlosten
Jezus is opgestaan, waarlijk opgestaan

Hij is opgestaan, Hij leeft
De hemelpoorten openen zich wijd
Hij leeft, Hij is in de hemel, luisterrijk
Hij leeft, de hemelpoorten openen zich wijd Hij leeft, Hij is in de hemel, luisterrijk Christus is opgestaan,
Waarlijk opgestaan

 

Schriftlezing – Het Paasverhaal Deel 1 – 1 Korintiërs 15:3-11 door Hannah Schuller

Het belangrijkste dat ik u heb doorgegeven, heb ik op mijn beurt ook weer ontvangen: Dat Christus voor onze zonden is gestorven zoals in de Schriften staat dat Hij begraven en op de derde dag is opgewekt, zoals in de Schriften staat en dat Hij is verschenen aan Kefas en vervolgens aan de twaalf leerlingen. Daarna is hij verschenen aan meer dan vijfhonderd broeders en zusters tegelijk van wie er enkelen gestorven zijn, maar de meesten nu nog leven. Vervolgens is hij aan Jacobus verschenen en daarna aan de apostelen. Pas op het laatst is Hij ook aan mij verschenen aan het misbaksel dat ik was. Want ik ben de minste van de apostelen ik ben de naam apostel niet waard omdat ik Gods gemeente heb vervolgd. Alleen dankzij genade ben ik wat ik ben. En zijn genade is bij mij niet zonder uitwerking gebleven. Ik heb harder gezwoegd dan alle andere apostelen niet op eigen kracht maar dankzij Gods genade. Hoe dan ook, of zij het nu zijn of ik, wij verkondigen allen dezelfde boodschap en door die boodschap bent u tot geloof gekomen. God zegene deze lezing van zijn Woord.

 

Solo – Marla Kavanaugh – Because He Lives

God zond zijn Zoon zijn naam was Jezus Hij kwam voor ons leefde en stierf
Vol liefde en heil en vol vergeving
Het lege graf bewijst voor altijd dat Hij leeft

Je bent zo trots en je bent zo dankbaar Wanneer een kindje in je armen ligt
Maar nog veel meer is de vaste zekerheid: Dit kind is veilig en zeker want Jezus leeft

Omdat Hij leeft ben ik niet bang voor morgen Omdat Hij leeft mijn angst is weg
Omdat ik weet Hij heeft de toekomst
En ‘t leven is het leven waard

Omdat Hij leeft, omdat Hij leeft Ik weet dat mijn Verlosser leeft

 

Schriftlezing – Het Paasverhaal Deel 2 – Johannes 20:1-10 door Chad Blake

We lezen het Paasverhaal met deze tekst uit Johannes. Vroeg op de eerste dag van de week toen het nog donker was, kwam Maria van Magdala bij het graf. Zij zag dat de steen voor de opening was weggehaald. Ze rende terug naar Simon Petrus en de andere leerling, van wie Jezus veel hield, en zei: Zij hebben de Heer uit het graf weggehaald en wij weten niet waar zij Hem nu neergelegd hebben. Petrus en de andere leerling gingen op weg naar het graf. Zij liepen beiden snel, maar de ander rende vooruit, sneller dan Petrus en kwam als eerste bij het graf. Hij boog zich voorover en zag de linnen doeken maar hij ging niet naar binnen. Even later kwam Simon Bertus en hij ging het graf wel in. Ook hij zag de linnen doeken en hij zag dat de doek die Jezus’ gezicht bedekt had niet bij de andere doeken lag, maar apart opgerold op een andere plek. Toen ging ook de andere leerling, die het eerst aangekomen was, het graf in. Hij zag het en geloofde. Want zij hadden uit de Schrift nog niet begrepen dat Hij uit de dood moest opstaan. De leerlingen gingen terug naar huis. Zo luidt het Woord van God.

 

Solo – Daniel Rodriguez – Easter Song

Hoor de klokken luiden, ze zingen dat je opnieuw geboren kunt worden Hoor de klokken luiden, ze zingen dat Jezus uit de dood is opgestaan

De engelen bij de grafsteen zeiden: Hij is opgestaan, zoals Hij heeft gezegd Snel nu, vertel zijn discipelen dat Jezus niet meer dood is

Vreugde voor de hele wereld, Hij is opgestaan, halleluja
Hij is opgestaan, halleluja Hij is opgestaan, halleluja, halleluja

Hoor de klokken luiden, ze zingen dat je nu genezing kunt vinden Hoor de klokken luiden, ze zeggen dat Jezus Zich zal vertonen Engelen zijn overal rondom en schenken ons Jezus’ kracht
Vlug, strek je hand uit, ontvang want dit kan het uur van je leven zijn

Vreugde voor de hele wereld, Hij is opgestaan, halleluja Hij is opgestaan, halleluja Hij is opgestaan, halleluja Halleluja, halleluja

 

Instrumentaal – Hour of Power Orkest – Immortal, Invisible

 

Schriftlezing – Het Paasverhaal Deel 3 – Johannes 20:11-18 door Hannah Schuller

Maria stond nog bij het graf en huilde. Huilend boog zij zich naar het graf en zag twee engelen in witte kleren zitten bij de plek waar Jezus had gelegen een bij het hoofdeind en een bij het voeteneind. Waarom huil je? vroegen ze haar. Ze zei: Ze hebben mijn Heer weggehaald en ik weet niet waar ze Hem naartoe gebracht hebben. Na deze woorden keek ze om en zag ze Jezus staan maar ze wist niet dat het Jezus was. Waarom huil je? vroeg Jezus. Wie zoek je? Maria dacht dat het de tuinman was en zei: Als u Hem hebt weggehaald vertel mij dan waar u Hem hebt neergelegd, dan kan ik Hem meenemen. Jezus zei tegen haar: Maria! Ze draaide zich om en zei: Rabboeni! Dat betekent meester. Houd Me niet vast, zei Jezus. Ik ben nog niet opgestegen naar de Vader. Ga naar mijn broeders en zusters en zeg tegen hen dat Ik opstijg naar mijn Vader die ook jullie Vader is, naar mijn God, die ook jullie God is. Maria uit Magdala ging naar de leerlingen en zei tegen hen: Ik heb de Heer gezien. En zij vertelde alles wat Hij tegen haar gezegd had. God zegene deze lezing van zijn Woord.

 

Koorzang – My Redeemer Lives

Ik weet dat mijn Verlosser leeft, dit is het, wat mij vreugde geeft
Hij leeft, Hij leeft, eens was Hij dood. Hij leeft, Hij leeft, onsterf’lijk hoofd

Hij leeft, met liefde zegent Hij. Hij leeft en pleit altijd voor mij
Hij leeft en geeft mij daag’lijks brood. Hij leeft en helpt mij in de nood Hij leeft, geef glorie aan zijn naam. Hij leeft, mijn Redder blijft bestaan

Wat vreugd geeft die verzekering mij
Dat mijn Verlosser leeft voor mij. Hij leeft!

 

Proclamatie door Bobby Schuller

Houd uw handen zo, in een ontvangend gebaar. Dit staat in de Bijbel. Hier kunt u op bouwen.

Ik ben niet wat ik doe of wat ik heb. Ik ben niet wat mensen over mij zeggen. Ik ben Gods geliefde kind. Dat is wie ik ben. Dat kan niemand mij afnemen. Ik hoef mij geen zorgen te maken of te haasten. Ik mag vertrouwen op mijn vriend Jezus en zijn liefde delen met de wereld. U mag gaan zitten.

 

Jezus leeft, ook in jou!

door Bobby Schuller

Hij is opgestaan. -Hij is waarlijk opgestaan. Dit is een bijzondere dag. Geweldig dat u er bent voor het feest van de grootste gebeurtenis uit de menselijke geschiedenis: Het feit dat Gods Zoon uit de dood is opgewekt voor u en mij. Het allerbelangrijkste wat ik vandaag te melden heb is dit: Doordat Jezus is opgestaan uit de dood bezit ook u die kracht. Een onverwoestbare, onsterfelijke kracht. Het is goed nieuws dat in u en mij Jezus’ leven en geest huist. Dat betekent dat u niet kunt sterven. Uw beste tijd moet nog komen.

Eeuwig leven

Bent u ziek? Ooit zult u gezond zijn. Bent u stervende? Ooit zult u zich meer levend voelen dan ooit tevoren. Rouwt u om het verlies van bepaalde mensen? U zult hen terugzien. De opstanding betekent dat God goed is en ons niet zomaar laat sterven. Hij heeft zijn leven gegeven voor u en mij, voor zijn kinderen. Hij zei: onder geen beding laat Ik hen sterven. Hij is gekomen. Ontvang het gratis geschenk: het eeuwig leven. De geest die Jezus deed opstaan uit de dood, leeft nu in u. U bent een onbegrensd wezen met een eeuwige bestemming in Gods plan. Jezus en zijn leven wonen in u, zijn macht is in u, de kracht die Jezus opwekte uit de dood.

De apostelen werd gevraagd Jezus te volgen. Rabbi’s behoorden tot de belangrijkste mensen in de samenleving. Mijn vader beschrijft in een boek hoe de ‘dominee’ regels opstelde en recht sprak in Hollandse immigrantengemeenschappen. In de joodse samenleving was dat de rabbi. Hij werd door iedereen vereerd, hij was rechter, jury en uitvoerder van het vonnis. Rabbi worden was voor een jongen zoiets als een superster worden. Je kunt het alleen worden als een rabbi je vraagt hem te volgen. Maar rabbi’s wilden alleen de slimste en best uitziende jongens, de Harvard-types. Jezus’ volgelingen, onder wie vrouwen en belastinginners werden uitgenodigd Hem te volgen. Dat was niet alleen een enorme eer maar betekende ook dat Hij wilde dat doodgewone mensen werden als Hij. De rabbi volgen was iets als een theologische opleiding volgen. Daar bereiden ze zich op voor. Ik ga de Thora leren, denken ze, word rabbi, doe examen, het wordt fantastisch. En dan beginnen de dingen raar te lopen, maar wel goed.

Hemel op aarde

Jezus heeft het over het Koninkrijk van de Hemel of het Koninkrijk van God. Hij zegt dat alles wat de joden kennen uit de Schriften nu zijn plaats gaat innemen in de wereld. Wat in de Hof van Eden is verbroken, wordt hersteld. Het eeuwige leven in de hemel komt de wereld binnen. Hij zegt: Ik maak een plek voor jullie gereed in de hemel maar ik wil dat de hemel ook op aarde is. Gods Koninkrijk is in aantocht. Onder mijn aanvoering, daartoe ben Ik geroepen Ik ben geroepen om koning te worden, Ik gehoorzaam mijn Vader die u en deze wereld wil redden. U zult eeuwig leven als U op Mij vertrouwt. Dat soort vreemde dingen zegt Hij. Maar dan brengt Hij een dood meisje tot leven. Hij verandert water in wijn en voedt duizenden met een paar broden en vissen. Hij geneest zieken en doet allerlei wonderen. De mensen denken: Misschien klopt het wat Hij zegt. Ja, zegt Hij, dit alles gebeurt doordat de geest van leven deze duistere wereld doordringt. Ik kom een einde maken aan ziekte en dood. Over die dingen spreekt Hij en verwekt beroering. Er is een menigte van duizenden mensen die een wonder willen zien. Hij is van rabbi tot profeet geworden. Dit is een grote, van het kaliber van Mozes en Elia, denken de mensen. Zo komt iedereen erover te spreken.

Kruisiging en opstanding

Nog vreemdere dingen gebeuren er. Hij wekt Lazarus tot leven, loopt op water Hij geeft zijn discipelen de kracht om te genezen en demonen uit te drijven. Ze gaan dezelfde dingen doen als Jezus, alsof het besmettelijk is. En dan gebeurt het vreselijke, Hij wordt gekruisigd. Zij denken dat Hij in Jeruzalem een nieuw koninkrijk zal vestigen maar in zijn omgekeerde Koninkrijk wordt Hij gedood door de Romeinen. Hij wordt afgetuigd en afgedankt. En Hij had wel gezegd dat Hij op de derde dag zou opstaan maar dat vergeten zij en zij vluchten.

Als Hij is opgestaan uit de dood, komen vier vrouwen dat het eerst te weten. Zij verkondigen als eersten het evangelie van de opgestane Heer. Dat was destijds onvoorstelbaar en laat de waarde van het evangelie zien. Alles wordt anders, want alles wat Hij heeft gezegd was en is waar. Sinds het moment van wederopstanding was Jezus zelf de eerste vrucht van Gods Koninkrijk op aarde. Hij belichaamde de hemel die zich op aarde opende. Door onze zonde raakten hemel en aarde gescheiden. Dankzij Jezus komt de hemel weer op aarde. Dat is schitterend nieuws.

Wat Hij over U zegt, is waar. U hoeft niet bang te zijn. Dat bent u ook niet. U bent moedig, want u heeft geloof. U bent sterk en stabiel, want Jezus leeft in u. U voelt de eeuwigheid, de hemel en de Heilige Geest in u. Als u in uw binnenste kijkt weet u dat God in u leeft en u tot iets roept. U bent Gods schat, met zorg uitgekozen. Op dit moment bereidt Hij u voor op een fantastische toekomst. Ik ben trots op u en zie ernaar uit de hemel in uw leven te zien opbloeien als u uw problemen onder ogen ziet en ze in Jezus’ naam overwint. Amen.

Geloof en wetenschap

Dit is trouwens werkelijk gebeurd. Ik geloof geen predikers met hun valse leer die het tegendeel beweren dat het maar een symbool is. Het is echt gebeurd. En het gebeurt nog steeds, voortdurend. Wij hebben er weinig oog voor, maar God doet verbluffende dingen. Maar in Amerika en veel delen van het Westen zijn we voortdurend bezig met ontwonderen, magie wegnemen we demystificeren onze wereld. We verwijderen elke wonder en komen tot wetenschappelijke observaties. Die schrijven we op en zo wordt iets wonderbaarlijks tot iets normaals in ons denken en spreken.

Stel u voor dat Jezus nu uit de dood werd opgewekt. Stel je voor dat hij president was en in het buitenland werd vermoord en dat zijn lichaam naar Amerika werd gebracht, naar Washington DC. Drie dagen na zijn dood… Hij wordt in een kist gelegd, wordt voortgetrokken door paarden, met zijn waardigheidssymbolen. De mensen huilen, muziek weerklinkt, rouwmuziek. De kist wordt in een ruimte geplaatst, met vlaggen halfstok. De kist wordt daar neergezet en even alleen gelaten. Drie dagen na zijn dood wordt zijn lichaam opgebaard. Als ze weer binnenkomen, is de vlag van de kist gevallen, het deksel van kist staat open en er is niemand. Wat zou er gebeuren? De mensen zouden versteld staan. Het zou alle voorpagina’s halen. Het gesprek van de dag. Stel dat dat een wonder van God was, waarmee Hij de wereld iets wilde tonen. Een paar aanwezigen zouden vast een of ander bizarre groep oprichten. Alle anderen zouden zeggen: hij was niet echt dood, het was een samenzwering en als aangetoond zou worden dat hij echt dood was geweest zouden ze dat ‘spontane anatomische reanimatie’ noemen. Zij zouden er een wetenschappelijke verhandeling over schrijven en gewoon zeggen: Soms staan mensen op uit de dood. Dat is wat wij doen.

Wonderen

Wij ontdoen ieder wonder van zijn wonderbaarlijkheid. Het is geen wonder dat een kind wordt geboren. Heeft u kinderen? Het is de gebeurtenis bij uitstek die mensen tot geloof brengt. Is het geen wonder dat uit een zaadje een fruitboom groeit waarvan ik kan leven? God schiep een wereld die ons nog altijd voedt dus wonderen vinden overal voortdurend plaats. Wij schrijven er een wetenschappelijk boek over en zeggen: Er is geen God. Wij blijven bang voor de dood en doen er alles aan om ons niet tegenover een hogere macht te hoeven verantwoorden. Wij voelen ons alleen, kijken in de afgrond en zeggen: Er is niks. Terwijl de wereld wonderbaarlijk is. Wonderen vinden dagelijks plaats. Ik heb ze zelf gezien. Zij geven aan dat God werkzaam is in de wereld en dat sinds Jezus’ opstanding de hemel voortdurend onze wereld binnenkomt.

Het eerste wonder dat ik zelf zag, was in Thailand. Ik zat in een zendingsgroep en werd in Thailand 16. De leidster van onze groep, een studente was gekleed als zeeman. Wij deden kindertoneel. Zij droeg een witte broek. Ineens werd zij geschept door een auto en vloog als een pop door de lucht. Haar heup werd geraakt. Wij zagen haar neerkomen en dachten dat zij dood was. Toen zij opstond in haar witte broek huilde ze, zij was van streek maar zij had niets. Haar broek was niet vies en zij had zelfs geen schrammetje. God had haar beschermd. Zij moest een taak uitvoeren. Zij mocht nog niet naar de hemel. Op de hele trip zagen wij veel van zulke gebeurtenissen die mijn wereldbeeld totaal veranderden. Ik kwam terug als een ander mens want in Thailand zag ik met eigen ogen ongelofelijke wonderen die vlak voor onze neus plaatsvonden. Wij bespraken het, vergaten het nooit meer. Maar een wetenschappelijk ingesteld iemand maakt mij uit voor gek of voor leugenaar. En daar heeft iedere gelovige het mee te stellen, ook de apostelen, als zij een wonder meemaken.

Wij baden eens voor een dame met een tumor in haar hals. Iemand legde zijn hand op, wij baden en de tumor was weg. Wij waren eens in een dorp dat rijst verbouwde maar de moessonregens bleven maar uit. Het was al drie maanden droog. Bij een onbewolkte lucht gingen wij bidden om regen. Een uur lang. Toen wij weer aan het inladen waren, begon het te druppelen. Een aantal boeddhistische of heidense dorpelingen wilden ons aanbidden. Zij dachten dat wij goden of engelen waren die regen hadden gebracht. Nee hoor, zeiden wij. Er is er maar één die regen maakt.

Er was ook iets gebeurd op een zendingstrip naar Afrika. Een meisje viel van een truck en brak haar nek. En de dokter constateerde… Het was in Nairobi, een echte stad waar zij goed opgeleide dokters hebben en röntgenfoto’s kunnen maken. Zij zeiden: Je zult nooit meer lopen. Vanaf haar nek kon zij niets meer bewegen. Onze zendingsgroep liet haar ophalen om hier verder te laten behandelen. Maar voordat zij terugging…Stel je voor dat je je dochter naar Afrika laat gaan en ze komt verlamd terug. Je wordt bedankt, God. Dan ben je boos en gefrustreerd. Zij gingen om haar heen staan en baden. Zij zei: Het was alsof er een vuur door mijn lichaam ging. Zij stond op en ze was oké. Later vertelde zij het hele verhaal en liet ook de röntgenfoto’s zien.

Gods kracht in jou

Dit is een wereld vol wonderen. Ik weet het: Er sterven veel kinderen aan kanker. Onze gebeden worden vaak niet verhoord. En waarom? Soms worden ze wel verhoord. Er zijn veel tragische situaties. Maar zulke dingen laten zien dat God werkzaam is in de wereld en dat de hemel aanduwt tegen het firmament van deze wereld en binnenkomt bij u en bij mij. Weet dat de kracht die Jezus uit de dood heeft gered, is ook in u. Voor sommigen is het een waakvlam, voor anderen een heftig vuur. Rakel het verder op en laat de hemel door je lichaam tollen want je hebt de geest in je die Jezus uit de dood heeft gered. Jij vertrouwt op Jezus, de hemel is jouw huis. De eeuwigheid en alle krachten van het heelal leven heeft God jou gegeven. Om ketenen te verbreken, om dingen tot bestaan te roepen. En jullie hebben geloof. Een geloof als een mosterdzaadje kan bergen bewegen. Het geloof en de kracht die Hem uit de dood opwekten, zit ook in u. Die zit nu al in uw vingertoppen. Heb geloof en vertrouw erop dat de hemel op aarde komt en wel door u. Hij komt elke dag iets dichter bij. Elke dag komt Jezus iets dichter bij deze wereld. Kom, Here Jezus, zeggen wij. Wij popelen om voor zijn troon te staan, als hemel en aarde weer één worden. De hemel is in uw hartslag, in uw lichaam. Het verandert de manier waarop u geld uitgeeft, uw visie op lijden en op al uw relaties, die eeuwig zijn.

En luister: Wees toch niet bang. Laat de hemelse regen over u spoelen en al uw angst weg doen smelten, uw angst voor de dood en ouder worden. De dood is gewoon een seizoen, net als de winter. Het komt en het gaat. Als je vertrouwt op Jezus, ligt je roeping in zijn wereld. Maar je moet op Hem vertrouwen, daar moet je voor kiezen. Je kunt het ook verwerpen. Doe dat niet. Hij zal je niet zomaar laten sterven. God houdt van je, wil je redden, niemand wil je liever in de hemel hebben dan Hij. Vrienden, jullie leven, jullie zijn vrij. Jullie zijn genezen, geroepen, eeuwig, jullie hebben een goddelijke bestemming en jullie beste dagen gaan nog komen. Gelooft u het? Wilt u het? Amen. God zegene u.

 

Koorzang – Christ the Lord is Alive

Glorie, glorie, glorie, Christus de Heer leeft Gloria in excelsis Deo, Christus de Here leeft Gloria in excelsis Deo, Christus de Heer leeft
Hij is opgestaan, verrezen zoals Hij heeft gezegd Jezus Christus is opgestaan uit de dood

Gloria in excelsis Deo, Christus de Here leeft Gloria in excelsis Deo, Christus de Here leeft Geloofd zij God en de opgestane Christus Wij prijzen zijn naam in de allerhoogste Gloria in excelsis Deo, Christus de Here leeft Gloria in excelsis Deo

Glorie, glorie, glorie… Christus de Here leeft
Hij leeft Christus de Here leeft

Pasen: Jezus leeft, ook in jou!

16 april 2017 Duur: 60 min.

Aanmelden nieuwsbrief

Alle uitzendingen

Televisie

Iedere zondag wordt een nieuwe televisiekerkdienst van Hour of Power opgenomen in Shepherd’s Grove. Bekijk via onderstaande link de uitzendingen van de afgelopen maanden. Via de uitzendingen brengen we de boodschap van Jezus op een laagdrempelige en eigentijdse manier. Met veel aandacht voor muziek en een overdenking die raakt. In de Nederlandse uitzending interviewt presentator Jan van den Bosch elke week een Nederlandse gast over zijn of haar geloof.

Naar de uitzendingen
Over Hour of Power - Bobby

Wil jij een optimale website? Dan hebben we wat cookies van je nodig. Pas mijn voorkeuren aan